Комфорт і ергономіка офісу залежать від раціонального планування простору в цілому. У співробітників повинно бути достатньо місця і необхідний набір офісних меблів, включаючи столи, стільці, крісла, тумбочки і стелажі. Функції кожного члена трудового колективу можуть відрізнятися, наприклад, один часто приймає відвідувачів, тому йому необхідні додаткові стільці, а інший працює з великою кількістю документації, тому у нього має бути більше стелажів.
До оформлення офісу треба підходити творчо, що дозволить навіть зі стандартних меблів створити унікальну обстановку. Це обов'язково оцінять не тільки співробітники, але й клієнти, адже не секрет, що багато офіси виглядають «на одне обличчя», тому виробляють пригнічують враження. Ще сумніше, коли в одній кімнаті збирається офісні меблі з різних колекцій.
З зразковим набором офісних меблів знайомі багато, але не всі замислюються, що офісні меблі повинні бути:
- Практичною і міцною, щоб вже через півроку використання вона не справляла враження «бувалої»;
- Красивою і зручною, щоб співробітників не дратували гострі кути або надмірно яскраве кольорове оформлення;
- Компактною, але не тісним, щоб можна було спокійно працювати, не відчуваючи незручності через мініатюрності стільниці або нестачі місця для зберігання документів.
Вибираючи меблі для офісу дуже важливо приділити увагу стільців і крісел. На жаль, керівництво часто прагне заощадити на них, тому співробітники змушені постійно боротися з примхливими спинками і займатися «підтягуванням» мимовільно опускаються сидінь у дешевих офісних крісел.
Які існують види офісних стільців?
Офісні стільці та крісла можна розділити на три основні групи в залежності від їх призначення:
- Крісла керівника - вони є максимально технічно оснащеними, зазвичай виглядають більш високими, масивними і представницькими, ніж всі інші стільці в офісі;
- Стільці та крісла співробітників офісу - це зручні стільці, на яких можна комфортно працювати багато годин поспіль, підлаштувати під себе положення спинки і висоту сидіння;
- Стільці для відвідувачів - вони зазвичай відрізняються простотою конструкції, проте повинні гармоніювати з рештою офісними меблями.
Офісні меблі для зони відпочинку та офісної кухні
Перебуваючи на роботі не менше восьми годин, люди відчувають потребу в місці для короткого відпочинку, де можна випити чашечку кави і поговорити з колегами. У багатьох офісах простір організовано таким чином, що неможливо виділити повністю ізольований куточок, тому важливо правильно підібрати меблі для зони відпочинку. Для цих цілей не підійде стандартна офісні меблі. Зона відпочинку може виділятися трохи більш яскравою кольоровою гамою, більш м'яким оббивних матеріалом і більш округлими формами спинок і сидінь стільців. У зоні відпочинку доречно виглядає диван і банкетки.
Офісні рослини - для чистоти повітря та відпочинку очей
При оформленні офісу не можна забувати про рослини. Як би не була красива офісні меблі, і як би не були зручні офісні стільці і крісла, якщо в приміщення повністю відсутня зелень, то кімната здасться зайво техногенної або просто нудною. Високі великі рослини дозволяють виділити зону відпочинку, прикрашають кути і простінки. Невеликі квітучі рослини допомагають красиво оформити підвіконня і стелажі. Кучеряві рослини можна вигідно використовувати, щоб відвернути увагу від високих стель або розділити приміщення на функціональні зони. Корисно, що офісні рослини очищають повітря і насичують його киснем. Головне, щоб квіти добре поєднувалися з офісними меблями і не заважали пересувати стільці і крісла.
Комментариев нет:
Отправить комментарий